QIS
Misija programa QIS je podizanje kvalitete usluge kroz praćenje i izgradnju zadovoljstva te odanosti klijenata tvrtke - naručitelja programa.

Podizanje razine kvalitete usluge jedan je od osnovnih uvjeta za postizanje uspješnih poslovnih rezultata u uvjetima sve veće konkurencije i sve zahtjevnijih korisnika.

U tu svrhu razvili smo program pod nazivom Quality Intelligence Survey (QIS) - program kojim se prati i podiže razina kvalitete usluge kod davatelja usluge (tvrtke, društva, poduzeća) – naručitelja programa, s ciljem privlačenja i postizanja zadovoljstva i odanosti kod krajnjih korisnika.

Program QIS ima za cilj pomoći tvrtkama kako bi unaprijedili svoju uslugu i tako pridobili zadovoljne i odane korisnike. S obzirom da svaka usluga nosi svoje posebnosti standardizirali smo samo okvire programa, dok se kompletna standardizacija radi prema konkretnim potrebama i specifičnostima pojedine usluge i/ili tvrtke.